• Altijd gratis bezorging
    in Nederland en België
  • Klantbeoordeling: 9,2!
    Meer dan 75000 klanten
  • Alles veilig betalen
    iDEAL, Creditcard, Paypal
  • Achteraf betalen met Afterpay (gratis)
076-5328184
Retouren en ruilen van artikelen

Retourneren van produkten is geen probleem en kan binnen 14 dagen. Het kan gebeuren dat het toch niet is wat je zocht of de kleur komt toch anders over dan verwacht. Of je wilt het produkt liever ruilen tegen een ander artikel. Geen probleem!

Voor online bestellingen geldt een retourmogelijkheid van 14 dagen. Het zogenaamde herroepingsrecht.

Welke produkten zijn uitgesloten van het herroepingsrecht:

  • Kleur / afwerkingen die samen met u tot stand zijn gekomen. Denk hierbij aan een kleurcode die u heeft doorgegeven per email.
  • Maten / maatwerk op aanvraag geproduceerd voor de klant. Dit noemen we ook wel op maat (custom made) gemaakte produkten.

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

U kunt op verschillende manieren ons informeren van de koop af te zien. U kunt volstaan met ons een email te sturen, en/of u kunt gebruik maken van het retourformulier dat u als bijlage heeft ontvangen bij bestel/orderbevestiging.

Na melding van het ontbinden van de aankoop heeft u 14 dagen de tijd het product retour te sturen. Wij betalen het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk terug maar uiterlijk binnen 14 kalenderdagen na ontbinding.

Indien u, de klant meer doet met het product dan het beoordelen daarvan en dat daardoor schade is ontstaan aan het product, de klant aansprakelijk is voor waardevermindering.

Het product retourneer je met alle geleverde toebehoren en -indien redelijkerwijze mogelijk- in de originele staat en verpakking. Retourkosten zijn voor rekening klant. Hopende op uw begrip.

Let op: ongefrankeerde of onvoldoende gefrankeerde pakketten worden aangenomen, maar dan zullen we de kosten verrekenen met het terug te betalen bedrag.

Is er iets onduidelijk, reageer dan per email hier. Indien u nog vragen heeft. We staan voor u klaar.